سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نیازهای آموزشی سازمان های مردم نهاد جوانان بررسی می شود

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از رویکردهای جدید ستاد ملی ساماندهی جوانان رسیدگی به یافته های پژوهشی حوزه جوانان است تا از دستاوردها برای تحلیل سیاست ها و برنامه های اجرایی استفاده شود.

سید جواد رضوی  مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهداف برگزاری جلسات سالانه ستاد ملی جوانان اظهار داشت: برگزاری این جلسات بهترین فرصت برای رسیدگی و بررسی به یافته های پژوهشی و نیازهای آموزشی سازمان های مردم نهاد جوانان است به طوری که با استفاده از دستاوردهای پژوهشی می توان برنامه های اجرایی را تحلیل کرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را برای ادامه این جلسات خواهیم کرد تا با تشکیل به موقع آن،  هماهنگی بین دستگاه ها و سیاستگذاری های لازم ایجاد شود چرا که موفقیت در طرح ها منوط به کارشناسی حساب شده در محتوای موضوعات ارائه شده خواهد بود و ما سعی داریم با فعال شدن کمیسیون های ذیل ستاد ، این تلاش ها منجر به اقدامات مثبت و ملموس برای جوانان شود.

رضوی ادامه داد: برای نتیجه گیری مطلوب و موفق برنامه های ستاد ملی در حال جهت دهی به ساز و کارهای فراهم شده هستیم تا با ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها،  ستادهای استانی و شهرستانی نیز با نظارت دقیق تری بررسی شوند.

مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همچنین در این جلسات ، اعضای کمیسیون ها پیشنهادی مبنی بر پیش نویس برنامه شناسایی تقویت و توسعه سازمان های مردم نهاد مرتبط با امور جوانان را مطرح کردند که برنامه و اهداف آن ،مورد بحث قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.