سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تصویب بودجه 12 هزار و 240 میلیارد ریالی اهواز

اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی خود بودجه شهرداری را 12 هزار و 240 میلیارد ریالی کلانشهر اهواز در سال 95 را تصویب کردند.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین حیدری عضو شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: 70 درصد بودجه مربوط به امور عمرانی و 30 درصد آن مربوط به هزینه های جاری می باشد.

وی هزینه های جاری را 3 هزار و 740 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای بخش عمرانی نیز 8 هزار و 490 میلیارد ریال برای 9 بخش پیش بینی شده است.

حیدری بیان داشت: 642 میلیارد ریال برای توسعه شهری، 1 هزار و 600 میلیارد ریال برای دفع آب های سطحی، 5 هزار و 80 میلیارد ریال برای حمل و نقل، 106 میلیارد ریال برای تاسیسات حفاظتی شهر، 1 هزار و 870 میلیارد ریال برای بهبود محیط شهری، 450 ایجاد اماکن ورزشی، 273 میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات شهری و 20 میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات درآمدزایی درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول رویکرد شورای چهارم شهر اهواز را توسعه عمرانی این شهر عنوان کرد و گفت: صرف نظر از انتقادی که نسبت به تاخیر در اجرای طرح ها دارم، امیدوارم بودجه سال آینده محقق و طرح های پیش بینی شده در مدت زمان مشخص اجرا گردد.

حسین حیدری از عدم اختصاص اعتبار دولتی به شهرداری اهواز انتقاد کرد و گفت: استانداری 1 هزار و 200 میلیارد ریال بین شهرداری های استان توزیع کرده اما به شهرداری اهواز هیچ اعتباری نداده است.

غلامرضا سبزعلی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز اذعان داشت: بودجه شهرداری در ابتدا 1 هزار و 239 میلیارد ریال بسته شده بود اما اعتبارات دولتی قطارشهری اهواز در بودجه سال آینده از 1 هزار میلیارد ریال به 850 میلیارد ریال کاهش یافت که باعث کاهش بودجه گردید.

جانعلی خورشیدی عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز از تامین نشدن بودجه 25 میلیارد ریالی تملک تعدادی از خانه های کوی رمضان که در معرض ریزش کوه هستند انتقاد کرد و گفت: باید تدابیری برای محقق نشدن بودجه سال آینده اندیشیده شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.