سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

دستگیری باند 4نفره سارقان مغازه در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مغازه در شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ فردین پیری اعلام کرد: در پی بررسی جرائم و رخدادهای انتظامی مشخص شد گروهی از سارقان اقدام به سرقت مغازه های سطح شهر ایلام می کنند.
پیری اضافه کرد:با اطلاع از این موضوع بلافاصله جلسه ای با حضور روسای کلانتری تشکیل و نحوه و شگرد سرقت سارقان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
وی افزود: با تشدید اقدامات عملیاتی و کنترلی توسط پلیس همچنین تقویت گشت های انتظامی و اقدامات فنی و علمی، جمع آوری مدارک و مستندات در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ پیری اظهار کرد: پس از بررسی های کارشناسانه،سارقان شناسایی و طی عملیاتی این باند منهدم و اعضاء آن دستگیر و اموالی را که به سرقت برده بودند در مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد و به مالباختگان با دستور قضایی تحویل شد.
وی گفت: با توجه به اینکه ایام پایانی سال است و شاهد شلوغی در معابر ، مغازه ها و اماکن عمومی در سطح شهر هستیم ، مردم عزیز در بحث جیب بری، کش روزنی در مغازه ها، کیف زنی و کیف قاپی هوشیاری لازم را داشته باشند و مواظبت کامل از اموالی را که در اختیار دارند به عمل بیاورند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.