سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران در نوروز

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفت: با توجه به تبلیغات مناسبی که از استان قزوین درکشور صورت گرفته، امسال پیش بینی می شود قزوین یکی از مقصدهای مسافران نوروزی باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ایرج زاهدپور  افزود: با توجه به این که بیشترین تردد مسافر در ایام نوروز صورت می گیرد استان قزوین با پتانسیل های مناسب گردشگری فرصت مناسبی دارد که باید نسبت به آنها اقدام شود.


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: دستگاه های اجرایی می توانند دفترچه های تبلیغاتی و بروشور های خود را بصورت مشارکتی با دستگاه های دیگر تهیه و چاپ کنند و در اقلام تبلیغاتی و بروشور های سفر شماره های انتظامی و دستگاه های کشیک در این ایام درج شود.

زاهد پور بیان کرد: دستگاه های کشیک در این ایام لازم است اسامی کشیک خود را اعلام کرده تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوان هرچه سریعتر اقدام مناسب را صورت داد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: در این ایام بیشترین مصرف در حوزه های غذایی و انرژی است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تأمین و عرضه مناسب محصولات غذایی و همچنین سوخت انجام دهند.

زاهدپور اضافه کرد: در این ایام امادگی تمامی دستگاه های مرتبط مورد نیاز است که در این راستا برای رفاه حال مسافران اقداماتی چون وجود اکیپ های راهداری، استقرار تیم های اورژانس، نظارت در پیش فروش بلیط، استقرار پایگاه های امدادی، راهنمای مسافران، خدمات بانکی بویژه خدمات عابر بانک ها، اسکان مناسب مسافران نوروزی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برای اولین بار در قزوین راهنمای دوچرخه سوار در شهر ایجاد می شود که این کار نوعی خدمت رسانی مطلوب به مسافران است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین همچنین به نقش مهم دستگاه های خدمات رسان اشاره کرد و گفت: دستگاههای خدمات رسان مانند برق و گاز و تلفن و آبفای شهری و روستایی نقش مهمی در این ایام ایفا می کنند و باید ضمن برقرار کردن کشیک شبانه روزی برای خدمت رسانی در حوادث احتمالی هم آماده باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.