قزوین ؛

کاراته کاهای نونهال و نوجوان استان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند

دبیر هیات کاراته قزوین از برگزاری رقابت های قهرمانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان این رشته با عنوان گرامیداشت دهه فجر در استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین ؛حمیدرضا داوری  افزود: این رقابت ها با حضور 271 کاراته کا طی دو روز به ترتیب در سالن ورزشی میلاد اقبالیه و خانه کاراته قزوین برگزار شد.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: در رده نونهالان 208 کاراته کا و در رده نوجوانان نیز 63 ورزشکار حضور داشتند.

وی با اشاره به نتایج تیمی این رقابت ها، اظهار کرد: در بخش نونهالان تیم قزوین با کسب 7 طلا، 6 نقره و 10 برنز به عنوان نخست دست یافت و تیم های البرز با 3 طلا، 2 نقره و 6 برنز و تاکستان با یک نقره و 2 برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات کاراته استان قزوین ادامه داد: در بخش نوجوانان نیز تیم قزوین با کسب 4 طلا، 4 طلا و 5 نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های البرز با 2 طلا، یک نقره و 6 برنز و بوئین زهرا با یک نقره و یک برنز به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

دبیر هیات کاراته قزوین محمد مهدی ملکی را به عنوان پدیده این دوره از رقابت ها عنوان کرد و افزود: مجید سانی خانی، مجید نوروزی، بهروز اولادی در بخش مربیان، امیرحسین زینلی، معراج محمدی، امیرحسین بیگدلی و امیر حسین بابایی در بخش بازیکنان و مرتضی کرمی، محمد مایلی و علی قاسمی در بخش داوران به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

داوری در پایان یادآور شد: برترین های این رقابت ها برای شرکت در مسابقات کشوری به عضویت تیم کاراته نونهالان و نوجوانان استان در آمدند.

انتهای پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.