ارومیه؛

شرکت آبفای آذربایجان غربی میزبان روح الله بصیری نیا ، دوچرخه سوار ایرانی

روح الله بصیری نیا ، دوچرخه سوار ایرانی پس از رکاب زدن و عبور از شهرهای مختلف ایران در شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی حضور یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛روح اله بصیری نیا حامل پیام و پرچم شهداء متبرک به حرم حسینی و با پیام مدیریت مصرف و صرفه جویی با معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت ، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ، مدیر امور آبفای ارومیه و مدیر دفتر روابط عمومی دیدار نمودند .

وی در ادامه افزود: تجلیل از ایثارگری و جان فشانی های ملت مظلوم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس شهر ارومیه و ارج نهادن به آرمانهای امام راحل (ره) منویات رهبر معظم انقلاب و حماسه آفرینی مردم شریف ، شهرستان ارومیه مقاومت، ایثار، شهامت، شهادت و پایداری در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و آزادی قدس شریف از دست صهیونیست ها و پیام رسانی برای منتظران ظهور آقا با دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) است.

در این این دیدار مدیرعامل شرکت با اعطاء لوح تقدیر و اهداء هدایایی از زحمات وی تقدیر نمود.

در متن لوح چنین آمده:

یکی از مهمترین آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تربیت انسانی در تمام وجوه و ابعاد آن بوده است و بدون تردید تلفیق فرهنگ و ورزش و امتزاج این دو ، با آموزه های اصیل اسلامی ایرانی ، ترکیبی غایت زیبا ، عمیق و الهی آفریده است.

به این وسیله ضمن تقدیر از تلاش های جنابعالی در گسترش معارف فرهنگی و اسلامی و آموزه های مدیریت مصرف آب در میان اقشار مختلف مردم جامعه در قالب ورزش دوچرخه سواری، لوح تقدیری به یادبود اعطا می گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.