معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بحث فلسطین محوری ترین موضوع برای دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علیرضا رادفر در نخستین نشست هم اندیشی با موضوع "فلسطین محور مقاومت"که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و تعدادی از اساتید دانشگاه در محل خانه جوان ارومیه ترتیب یافت با اشاره به اهداف و برنامه های صهیونیست ها در حضور خود در سرزمین های اشغالی گفت: حضور غده چرکین به نام صهیونیست در قلب فلستین ، هدف قرار دادن ارزشهای اسلامی است .

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل ، این نامگذاری را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) با این نامگذاری یکی از مهمترین محورهای جهان اسلام را محور فلسطین قرار داد تا نام و یاد فلطسین و مظلومیت مردم آن هرگز در دنیای اسلام فراموش نشود و موضوع فلسطین همیشه جاری و ساری باقی بماند.

وی با اشاره به حضور تکفیری ها در عراق و سوریه و جنایات آنان عیله مسلمان ادامه داد: امروز بیش از گذشته به اهمیت فلسطین و مردم مظلوم آن می توان پی برد چرا که دشمنان اسلام با ایجاد جنگ های نیابتی در عراق و سوریه ضمن گمراه کرده اذهان عمومی از جنایات صهیونیست ها قصد اسیب زدن به چهره نورانی اسلام را دارند. رادفر افزود : امروز وقتی ایران اسلامی در سوریه و عراق حضور دارد برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشورهای مسلمان هست .

وی ادامه داد: امروز متاسفانه برخی از سران کشرهای عربی بجای دفاع از مردم مظلوم فلطسین ، در جبهه مقابل و در کنار صهیونیت ها قرار دارند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه در رابطه با فعالیتهای جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان نیز گفت: از جمله فعالیتهایی که این تشکل می تواند بکند این است که با اجرا و برنامه ریزی مستمر برنامه های مختلف، موضوع فلسطین را همیشه در سطح استان مطرح نماید.

گفتین است این نشست به همت جمعیت دفاع از مردم فلسطین آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.