سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی 13 میلیاردی فدراسیون تیراندازی

فدراسیون تیراندازی به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون برای اعزام تیراندازان به مسابقات 13 میلیارد تومان بدهی برجا گذاشت.


به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیراندازان تاکنون برای کسب سهمیه المپیک، 6 مسابقات کسب سهمیه شرکت کرده‌اند.

اما فدراسیون هر بار برای اعزام تیراندازان با مشکل عمده کمبود منابع مالی روبه رو بوده و برای اعزام تیراندازان در مسابقات از جاهای مختلف هزینه‌های اعزام را تامین می‌کرد و از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک چندان مطلوبی صورت نگرفت و در آخرین مسابقات سهمیه المپیک که در هند برگزار شد بازهم مثل مسابقات گذشته اعزام تیراندازان با اما و اگر مواجه بود و فدراسیون دوباره مجبور بود برای اعزام ملی پوشان پول فرض کند و تاکنون بدهی فدراسیون به 13 میلیارد رسیده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این باره به خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه فدراسیون همیشه در مسابقات مهم جهانی برای اعزام ملی پوشان با مشکل مالی روبه رو می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا کنون کمکی به فدراسیون برای پرداخت بدهی‌ها نشد و مشخص نیست چه زمانی باید این اتفاق بیفتد.

 وی افزود: فدراسیون برای تامین هزینه‌ها و تجهیزات، فشنگ و حقوق مربیان 13 میلیارد قرض کرد و اگر این روند ادامه داشته باشند نباید انتظار نتایج مطلوب در المپیک از ملی پوشان داشت، ضمن اینکه اگر به فدراسیون کمک مالی نشود دیگر قادر به تامین هزینه‌ها با پول قرضی نیستیم.

وی گفت: برای مسابقات هند مجبور به اعزام تیراندازان بودیم چون اگر این اعزام صورت نمی‌گرفت سهمیه دیگری نمی‌گرفتیم و تیزاندازی با همان دو سهمیه المپیک در مسابقات آذربایجان، راهی ریو می‌شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.