سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه‌ای مطرح شد

دعوت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن با صدور بیانیه از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانیه را صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه دعوت می‌کند همراه با سیل خروشان ملت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز شرکت فرمایند و همه با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم.

این بیانیه می‌افزاید: 22 بهمن عید انقلاب اسلامی است هر سال مردم غیور و خوب کشور ما از هر طیفی تنها و یا با خانواده در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند و این حضور تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است مردم حافظان انقلاب و خواستار پیاده شدن اصول انقلاب اسلامی و اجرای عدالت اجتماعی توسط دولتمردان هستند دولت باید به خواسته‌های این مردم بزرگوار بیشتر توجه کند و تمام هم و  غم خود را صرف حل مشکلات فرهنگی اقتصادی و رفع بیکاری نماید تا از الگو بودن نظام جمهوری اسلامی نکاهند.

در این بیانیه آمده است: هفتم اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم حماسه خواهند آفرید این دینی است برگردن همه ما ملت ایران امروز در خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی پرچم‌دار علم و صنعت و مبارزه با استکبار است و به هیچ ابرقدرت و مستکبری باج نمی‌دهد. دستگیری متجاوزان تفنگداران آمریکایی به آنها ایران و به نمایش در آمدن آنها در مقابل چشم جهانیان دست بر سر و به زانو نشسته خود حکایت از روحیه استکبارستیزی فرزندان این کشور دارد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از همه دعوت می‌کند همراه با سیل خروشان ملت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز شرکت فرمایند و همه با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.