به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالعلی دربندیزاده اظهار کرد: شکایات رسیده از سوی شهروندان به صورت روزانه در واحد رسیدگی به شکایات مورد رسیدگی قرار میگیرد.
وی عنوان کرد: در این راستا طی دی ماه سال جاری 99 مورد شکایت از شهروندان رسیده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.
سرپرست
سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیده به
سازمان 56 مورد حضوری، 16 مورد تلفنی و 27 مورد پیامکی بود.
دربندیزاده
با اشاره به عمدهترین تخلفات تاکسیرانان در فروردین ماه سال جاری که از
گزارشات مردمی احصا شده است، خاطرنشان کرد: عمده شکایات صورت گرفته از سوی
شهروندان نسبت به عملکرد تاکسیرانان مربوط به دریافت کرایه اضافه و برخورد
نامناسب تاکسیرانان با مسافران بود که مورد رسیدگی قرار گرفته و تذکرات
لازم به تاکسیرانان متخلف داده شد.
این مسئول یادآور شد: از
شهروندان تقاضا میشود شکایات خود را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و
یا شماره پیام کوتاه 30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص
نحوه خدماتدهی سازمان تاکسیرانی، از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 119 و
120 و یا شماره پیام کوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی
شهرداری قزوین ارائه دهند.
انتهای پیام/ف