قزوین ؛
رسیدگی به حدود 100 مورد شکایت رسیده در قزوین
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالعلی دربندی‌زاده اظهار کرد: شکایات رسیده از سوی شهروندان به صورت روزانه در واحد رسیدگی به شکایات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طی دی ماه سال جاری 99 مورد شکایت از شهروندان رسیده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیده به سازمان 56 مورد حضوری، 16 مورد تلفنی و 27 مورد پیامکی بود.

دربندی‌زاده با اشاره به عمده‌ترین تخلفات تاکسیرانان در فروردین ماه سال جاری که از گزارشات مردمی احصا شده است، خاطرنشان کرد: عمده شکایات صورت گرفته از سوی شهروندان نسبت به عملکرد تاکسیرانان مربوط به دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب تاکسیرانان با مسافران بود که مورد رسیدگی قرار گرفته و تذکرات لازم به تاکسیرانان متخلف داده شد.

این مسئول یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود شکایات خود را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و یا شماره پیام کوتاه 30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات‌دهی سازمان تاکسیرانی، از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 119 و 120 و یا شماره پیام کوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

انتهای پیام/ف