تاکسرانهای اصفهانی که سامانه هوشمند تاکسی را در اختیار مردم قرار می‌دهند مشمول طرح‌های تشویقی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل قربانی عضو شورای شهر اصفهان گفت:به نظر می‌رسد استفاده نکردن از سامانه هوشمند تاکسی بدلیل خرابی و یا خاموش بودن دستگاه هوشمند در تاکسیهاست که رانندگان آن را بهانه کردند.

وی این بهانه‌ها را نادرست دانست و افزود: نرخ کرایه تاکسی در سامانه هوشمند به گونه‌ای محاسبه شده است که عادلانه باشد و اگر کرایه با سامانه پرداخت شود، میزان کرایه نسبت به مبالغی که رانندگان خارج از عرف دریافت می‌کنند، کمتر است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مزیت‌های پرداخت کرایه توسط سامانه هوشمند تاکسی بیان کرد: راهکار اصلی برای افزایش استفاده از سامانه هوشمند تاکسی این است که مردم از رانندگان تاکسی بخواهند که توسط سامانه هوشمند، کرایه را دریافت کند.

وی با اشاره به ضرورت انجام بازرسی از رانندگان برای استفاده از سامانه هوشمند تاکسی گفت: سامانه هوشمند تاکسی، یک موضوع تفکیک ناپذیر برای تاکسی است چرا که اگر یک تاکسی امکانات لازم را برای سوار کردن مسافر نداشته باشد باید گفت که آن تاکسی نیست.

سامانه هوشمند تاکسی مبلغ کرایه را با توجه به شرایط مختلف همچون رانندگی در شب، ترافیک، مسیر شیب‌دار و سربالایی محاسبه و از بروز مشکلاتی همچون نبود پول خرد جلوگیری می‌کند.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار