قزوین ؛

رسیدگی به حدود 100 مورد شکایت رسیده در قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در دی ماه سال جاری 99 مورد شکایت از سوی شهروندان به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالعلی دربندی‌زاده اظهار کرد: شکایات رسیده از سوی شهروندان به صورت روزانه در واحد رسیدگی به شکایات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طی دی ماه سال جاری 99 مورد شکایت از شهروندان رسیده بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع شکایات رسیده به سازمان 56 مورد حضوری، 16 مورد تلفنی و 27 مورد پیامکی بود.

دربندی‌زاده با اشاره به عمده‌ترین تخلفات تاکسیرانان در فروردین ماه سال جاری که از گزارشات مردمی احصا شده است، خاطرنشان کرد: عمده شکایات صورت گرفته از سوی شهروندان نسبت به عملکرد تاکسیرانان مربوط به دریافت کرایه اضافه و برخورد نامناسب تاکسیرانان با مسافران بود که مورد رسیدگی قرار گرفته و تذکرات لازم به تاکسیرانان متخلف داده شد.

این مسئول یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود شکایات خود را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و یا شماره پیام کوتاه 30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات‌دهی سازمان تاکسیرانی، از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 119 و 120 و یا شماره پیام کوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.