سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است

وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله دانشگاه هایی بود که در سالهای گذرشته با مشکلات زیادی روبرو بود ولی در حال حاضر توانسته رتبه چهارم کشوری در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از آن خود کند.

 به گزارش  گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛قاضی زاده هاشمی در مراسم جشن پیروزی انقلاب در تالار وحدت تبریز افزود: در آذربایجان شرقی با همت مسئولان در حوزه درمان اقدامات بسیار مناسب و ارشمندی صورت گرفته است و اکنون شاهد اجرای طرح های عمرانی با متراژ بیش از 230 هزار متر مربع در این استان هستیم.

وی یاد آور شد :آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های درمانی بسیار بالایی است و از استاندار  می خواهم با استفاده از ظرفیت های موجود جایگاه درمانی این منطقه را به بالاتر از کشور ترکیه ارتقا دهد.

وزیر بهداشت تاکید کرد :نیروی انسانی و تخصصی معتبرتر از کشورهای همسایه در آذربایجان شرقی وجود دارد و از استاندار خواهان همکاری بیشتر در خصوص احداث بیمارستان هایی با استاندار بین المللی هستیم. 

هاشمی  با بیان اینکه در حوزه علم و فناوری رتبه اول منطقه و شانزدهم جهان هستیم  گفت : پسا برجام فرصت بسیار ارزشمندی است و باید از این فرصت به وجود آمده برای اجرایی کردن طرح های قابل توجه در آذربایحان شرقی استفاده شود.

دکتر هاشمی با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت در سال های گذشته گفت: دولت تدبیر و امید برای نخستین بار در کشور توانست وابستگی به بودجه نفت را کاهش داده و ضمن حل مشکل  کمبود پزشک در شهرهای زیر 50 هزار نفر ؛مراکز درمانی را نوسازی و بازسازی کند. 

به گفته وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ،طبق نظر سنجی وزارت اطلاعات و صدا و سیما میزان رضایت مندی مردم آذربایجان شرقی از وزارت بهداشت و طرح تحول سلامت بیش از 70 درصد است .

وزیر بهداشت  درمان و آموزش پزکشی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شعله انقلاب اسلامی از آذربایجان فروزان شد و تاریخ کهن ایران به این خطه افتخار می کند؛ گفت: شهدای لشکر عاشورا مردان بزرگی هستند که برای نسل جوان می تواند بهترین الگوی زندگی باشند.
وی خاطر نشان کرد: درست است که انقلاب اسلامی از خرداد 42 شروع شد ولی اوج آن بعد از چهلمی بود که مردم تبریز برای شهدای قم گرفتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر پنج شنبه به منظور افتتاح طرح های درمانی و سلامت به تبریز سفر کرده است. 

افتتاح هفت مرکز بهداشتی، ساختمان خون و انکولوژی بیمارستان کودکان تبریز و توزیع 50 دستگاه آمبولانس از جمله برنامه های وزیر در سفر به آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/س

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.