سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده:

در حداقل زمان کادر آکادمی انتخاب می‌شود/ عمدی بودن کارت زرد رحمتی شایعه است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به طور حتم در حداقل زمان کادر آکادمی باشگاه انتخاب و معرفی می‌شود.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز هیات مدیره گفت: جلسه خوبی را با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار کردیم و در نشست امروز پیرامون آکادمی باشگاه مسائل مالی و نحوه همکاری با حامی مالی و موارد دیگر به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: با توجه صحبت‌هایی که با اعضای هیات مدیره داشتیم در نهایت قرار شد انتخاب رئیس آکادمی باشگاه بر عهده اینجانب باشد که به طور حتم در حداقل زمان رسیدگی به این مساله را در دستور کار قرار خواهم داد و کادر آکادمی انتخاب می‌شود.

همچنین در مورد مسائل مالی و نحوه همکاری با حامی مالی صحبت‌های لازم صورت گرفت و تا زمانی که حامی مالی به تعهدات خود عمل کند باشگاه نیز ادامه همکاری را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

افشارزاده ادامه داد: از دیگر موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح شد این بود که باشگاه استقلال در نظر دارد در استان‌های استعداد خیز نمایندگی آکادمی بزند تا جذب استعدادها صورت بگیرد و خوشبختانه اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است و با توجه به تحویل ورزشگاه امام رضا(ع) توسط شهردار محترم منطقه 18 نسبت به برنامه‌های استعدادیابی و برنامه ریزی برای تیم‌های پایه کارهای لازم را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: همان طور که قبلا نیز گفتم سرپرست تیم همچنان پورحیدری است با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد فرزاد مجیدی تا بهبودی پورحیدری اختیارات سرپرست را بر عهده بگیرد و جا دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه از زحمات وی قدردانی کنم چرا که می‌دانم وظیفه سرپرستی تیم چه مسئولیت سنگینی است.

افشارزاده در پایان درباره کارت زرد مهدی رحمتی توضیح داد: تمام صحبت‌هایی که در خصوص به عمد کارت گرفتن رحمتی مطرح می‌شود را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی صحت ندارد و باید بگویم رحمتی در بازی روز گذشته خطا کرد و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و داور بازی نیز بابت این خطا کارت زردی را به کاپیتان تیم نشان داد.

رحمتی کاپیتان تیم بهترین عملکرد را روز گذشته در بازی مقابل تیم ذوب آهن از خود به جای گذاشت که واقعا باید از دروازه‌بان تیم قدردانی کنم و جا دارد تولد او را نیز به وی تبریک بگویم، از همه هواداران تیم که در بازی روز گذشته به اصفهان رفته بودند و تیم را مورد حمایت قرار داده بودند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.