مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : گزینه های جدید و انتخابی کادر آکادمی باشگاه را در جلسه آینده هیئت مدیره معرفی خواهیم کرد.

افشارزاده: گزینه های جدید آکادمی معرفی می شوندبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب کادر جدید آکادمی باشگاه استقلال تهران گفت: بعد از صحبت هایی که در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره داشتیم، در نهایت قرار شد کادر جدید آکادمی باشگاه استقلال را انتخاب و معرفی کنیم.

بنابراین تمام اسامی ای که در برخی رسانه ها به عنوان گزینه های آکادمی مطرح می شود، گمانه زنی رسانه ها است . ما درصدد هستیم تا در حداقل زمان تمامی افراد پیشکسوت باشگاه بزرگ استقلال را مورد ارزیابی قرار دهیم و کادر قابل قبولی را برای آکادمی باشگاه انتخاب و معرفی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر این امر در دستور کار قرار دارد و در جلسه آینده هیات مدیره افراد جدید کادر آکادمی را معرفی خواهیم کرد.

افشارزاده درباره سفر آبی پوشان به سوئد توضیح داد: باشگاه هاماربی سوئد طبق دعوت نامه ای از باشگاه استقلال خواستار برگزاری یک بازی دوستانه در تاریخ پنجم فروردین شده است. از همین رو در تلاش هستیم تا اقدامات سفر آبی پوشان را فراهم کرده و آن ها برای برپایی اردوی یک هفته ای در سوئد و برگزاری این بازی دوستانه سوم فروردین عازم این کشور شوند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است نصرالله عبدالهی مشاور اجرایی باشگاه استقلال شود، اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسه ای را با حضور پورحیدری و عبداللهی در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و باید بگویم صحبت هایی در این زمینه با سرپرست سابق استقلال صورت گرفته اما در حال حاضر درصدد هستیم تا تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهیم تا به یک جمع بندی برسیم، بنابراین به طور حتم اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد از طریق سایت باشگاه استقلال این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره گزینه های خارجی جدید مد نظر استقلال گفت: اگر سرمربی تیم در نظر داشته باشد که بازیکنانی را در اختیار بگیریم ما نیز در این امر کوتاهی نخواهیم کرد و گزینه مدنظر مظلومی را جذب می کنیم ، چرا که در حال حاضر نظر سرمربی و قهرمانی تیم برای ما بر هر موضوع دیگر ارجحیت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار