سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

شهرداری مکلف به حل مشکلات هفتگانه حاشیه نشینان شد

شورای اسلامی شهرستان مشهد با استناد به قانون شهرداری را مکلف به حل مشکلات هفتگانه حاشیه نشینان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد ظهر امروز با تصویب یک مصوبه مهم درباره حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران و توسعه شهری و روستایی شهرستان مشهد با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات در شهرستان و بخصوص حاشیه شهر مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: شهرداری موظف است با همکاری بخشداری مرکزی و فرمانداری مشهد نسبت به رفع مشکلات هفتگانه حاشیه شهر مشهد اقدام کند.

محمدحسین جهانبخش افزود: شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز موظف است با همکاری شواری بخش رضویه، مرکزی و احمدآباد بر عملکرد شهردای مشهد در این خصوص نظارت کند.

وی با اشاره به بندهای قانونی این مصوبه گفت: تبصره 5 قانون تعاریف حریم و محدوده شهری و روستایی مصوب 16 دی ماه 84 در مجلس شورای اسلامی و قانون الحاق یک بند و 3 تبصره به عنوان بند 3 ماده 99 قانون شهرداری ها مصوب یک فروردین 72 در مجلس این مصوبه را از نظر قانونی حمایت می کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران و توسعه شهری و روستایی شهرستان مشهد به بیان مشکلات هفتگانه روستاهای حاشیه مشهد پرداخت و افزود: تامین آب شرب، ایجاد معبر عبور و مرور، بازنگری در طرح هادی، ایجاد زیرساخت حمل و نقل عمومی، توسعه خدمات بهداشتی، بهینه سازی فضاهای آموزشی و تامین امنیت جانی عابران در عرض روستاهای حاشیه مشهد از عمده مشکلات حاشیه نشینان می باشد.

جهانبخش ابراز امیدواری کرد: شهرداری مشهد نسبت به رفع این مشکلات تمام تلاش خود را بکار گیرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.