سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

افتتاح و کلنگزنی 39 پروژه گازرسانی در همدان

مديرعامل شرکت گاز استان همدان از افتتاح و کلنگزنی 39پروژه گازرسانی در ايامالله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد مهدی مهدوی با بيان اینکه در ایام الله دهه فجر 33 پروژه با اعتبار 183 ميليارد و 712 ميليون ریال افتتاح خواهد شد٬ افزود: این پروژهها شامل گازرسانی به 33 روستا در سطح استان٬ با زیر پوشش قرار دادن 2 هزار و 616 خانوار است.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از آغاز عمليات اجرایی 6 پروژه گازرسانی روستایی خبر داد و افزود: این پروژهها بااعتباری حدود 29 ميليارد و 400 ميليون ریال در سطح استان همدان عملياتی میشود که بر این اساس 254 خانوار ازنعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بيان اینکه تا بهمن ماه سال جاری همه 29 شهر استان همدان از نعمت گاز طبيعی بهره مند شده اند٬ گفت: از یکهزار و 82 روستا در استان همدان911 ٬ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند و عمليات گازرسانی در 79 روستا تداوم دارد.

مهدوی با اشاره به شبکه گذاری 8 هزار و 600 کيلومتر گاز در سطح استان٬ یادآور شد: تا بهمن ماه سال جاری 304 هزار و 425 انشعاب گاز در سطح استان نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد: بيش از 36 هزار و 710 مشترک در بخشهای صنعتی٬ تجاری و کشاورزی جذب شده و 45 جایگاه
CNG در استان فعال است که ضریب گازرسانی در خانوار شهری 99.8 درصد و خانوار روستایی 96.8 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان یادآور شد: پس از افتتاح و کلنگزنی 39 پروژه گازرسانی با هزینه 213 ميليارد ریال در مجموع 3 هزار و 870 خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: همدان ، گاز رسانی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.