سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری10 همایش ورزشی همزمان با دهه فجر

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری 10 همایش و مسابقه متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ سجاد مظفری‌تبار گفت: برگزاری نود و سومین کوهگشت خانوادگی به مقصد روستای خزاق در روز جمعه نهم بهمن آغازگر این برنامه‌ها بوده‌است.

به‌گفته‌وی،برگزاری همایش ورزش صبحگاهی از روز 12 تا 22 بهمن در 12 ایستگاه ورزش سالن‌های این شهرستان، هشتمین همایش پیاده‌روی خانوادگی به طول 3.5کیلومتر از میدان قطب راوندی راوند تا گلزار شهدای گمنام، برگزاری کارگاه آموزش آمادگی جسمانی،،مسابقات تنیس روی میز، فوتسال و والیبال در رده‌های مختلف سنی در تالارهای ورزشی شهر کاشان، همایش دوچرخه‌سواری بانوان و بازی‌های بومی و محلی در مجموعه ورزشی بانوان از جمله برنامه‌های سازمان به مناسبت دهه فجر ‌است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان و جوانان لیگ دسته سه کشوری در کاشان افزود: این مسابقات به میزبانی شهر کاشان در هفته سوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، برگزاری مسابقات والیبال به صورت دوحذفی همزمان با روزهای 15 و 16 بهمن در سالن اردهال شهدای فین و شهدای بسیج با همکاری بسیج امام محمدباقر(ع) را یادآورشد و گفت:مسابقات تنیس روی میز نیز با همکاری بسیج حوزه سوم امام حسین(ع) روز 16 بهمن در سالن خلیج فارس کاشان برگزار می‌شود.

مظفری‌تبار در پایان تصریح کرد:سالن‌های ورزشی پوریای ولی، جهان پهلون تختی، سپاه، شهرک خاتم الانبیا(ص)، ناجی‌آباد، بوستان‌های جوان، مدنی، شهیدقدیرزاده و بانوان، مدرسه تیزهوشان و سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی از جمله ایستگاه‌های برگزاری همایش ورزش صبحگاهی طی دهه فجر در کاشان است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: همایش ، ورزشی ، دهه فجر ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.