یکصد و سومین کوهگشت خانوادگی کاشانی ها به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در منطقه گله خزاق برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه این کوهگشت به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: کاشانی ها  در فضایی صمیمانه، بانشاط و حضوری گسترده مسیر دو کیلومتری در منطقه گله خزاق را پیمودند.
وحید مدرس زاده، با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی سازمان درراستای ایجاد روحیه نشاط،  شادابی و سلامت ترغیب انجام ورزش های همگانی با محوریت خانواده در شهروندان و آشنایی آنها با جاذبه های طبیعی گردشگری منطقه گفت:ورزش بهترین برنامه برای تامین آرامش و مسرت خانواده ها در فضای پر استرس و ملال آور زندگی شهری و صنعتی است.
وی، گذراندن یک روز مفرح و سرشار از انرژی و طراوت با چاشنی طبیعت آرامش بخش و زیبای خدادادی برای والدین و فرزندان را هدف از برگزاری کوهگشت خانوادگی در منطقه گله خزاق برشمرد و گفت:سیر در طبیعت و دیدن از نعمت ها و الطاف خداوندی به عنوان بهترین معلم  از دستورات دینی ما در کسب تجربه، درس آموزی و زندگی بهتر است.
به گفته وی، حضور خانواده های کاشانی و اهالی منطقه خزاق، در این کوهگشت زمستانی همراه با پذیرایی صبحانه از آنها در دامان طبیعت دومین جمعه دیماه را با خاطره ای خوش و فرح بخش برای شهروندان رقم زد.
مدرس زاده،  تصریح کرد :نخستین کوهگشت زمستانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همکاری سازمان اتوبوسرانی و هیات ورزش های همگانی این شهرستان اجرا شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.