در دهه ی فجر امسال شاهد رخ داد 356 رویداد ورزشی، فرهنگی و جوانان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اهواز، فرامرز کیانی‌زاده گفت: اداره‌کل با همکاری هیات‌های ورزشی استان، در دهه فجر 356 رویداد در بخش ورزشی، جوانان و فرهنگی در سطح شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد کرد.

کیانی زاده افزود: در بخش ورزشی برگزاری مسابقاتی ازجمله جشنواره روستایی عشایری مرکبات دزفول و همایش کوهپیمایی در شهرستان‌های ایذه، بهبهان، رامهرمز، باغملک و لالی را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: اجرای حرکات موزون و نمایشی در همایش‌های پیاده‌روی، میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور در شوشتر، برگزاری مسابقات اواسپرت آقایان و بانوان کشور در بهبهان، برگزاری رقابت‌های سومو استان و برگزاری رقابت‌های زیبایی اسب اصیل عرب در شوش از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: برگزاری اردوی تیم‌ملی هندبال در خوزستان، برگزاری اختتامیه مسابقات ورزش کارکنان دولت، برگزاری همایش بزرگ باشگاه‌داران، برگزاری مسابقات فوتسال روستایی، برگزاری بازی‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات پرواز بادبادک‌ها، برگزاری رقابت‌های دو و میدانی خوزستان و برگزاری جام شهدای رسانه در رشته‌های تیراندازی و دارت نیز در دستور کار ما قرار دارد.

کیانی‌زاده گفت: ملاقات با نماینده ولایت فقیه و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار شهدا توسط جامعه ورزش و جوانان استان، حضور در خانه ورزشکاران شهید و تقدیر از خانواده آن‌ها و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور جوانان از دیگر برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: نشست هم‌اندیشی و تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، تجلیل از برترین‌های راه‌یافته به مسابقات قرآن کشور و اعزام روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به کنگره ملی شهدای ورزشکار نیز مد نظر اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تجلیل از مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش نابینایان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

انتهاي پیام/پ

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.