سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان قزوین گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ۱۲ تا ۱۶ بهمن‌ماه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ هادی نیک‌فطرت  اظهار داشت: نهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از روز 12 تا 16 بهمن‌ماه با مشارکت 6 استان در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این نمایشگاه با مشارکت بیش از 40 مشارکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: در همین راستا مشارکت‌کنندگان نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان‌های تهران، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، البرز و اصفهان است.

نیک‌فطرت با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در فضایی با مساحتی بیش از چهار هزار متر مربع به مدت پنج روز در قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان قزوین، خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌  از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

هادی نیک‌فطرت افزود: یکی از دلایل مهم برپایی این نمایشگاه در استان قزوین موقعیت خاص جغرافیایی و منطقه‌ای این استان بوده که از شرایط مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.