سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

شناسایی ورزشکاران اردبیلی برای المپیک

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۶ ورزشکار از استان اردبیل برای المپیک شناسایی شدند تا بتوانیم مدال‌های المپیک گذشته راحفظ کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمدرضا برادران در جلسه بررسی راهکارهای توسعه ورزش استان اردبیل اظهار داشت: در سال 93 برای ورزش استان اردبیل اتفاقاتی رخ داد که احساس بر این است جایگاه مناسب در بین استان‌های دیگر کشور پیدا کرد.

وی افزود: این تغییر و تحول اساسی به دلیل حرکت‌های رو به رشد و برنامه‌های مدبرانه مدیرکل ورزش و جوانان استان بود و جایگاهی که برای ما در سال گذشته اختصاص یافت از بین استان‌های درجه دوم کشور جایگاه دوم ایران بود که شامل 13 استان است.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: این درحالی بود که نخستین بار در 28 سال توانستیم به این مقام برسیم البته در آیتم‌های مختلف نخست شده بودیم از جمله بیمه ورزشی ولی در کل آیتم‌ها هم قهرمانی و هم همگانی برای نخستین بار مقام دوم را کسب کردیم که باید از همکاران که در رابطه با توسعه ورزش با ما همکاری کرده بودند به ویژه شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی قدردانی کنیم.

برادران تصریح کرد: پیش بینی شده است که در سال 95 به طور قطع در کنار حفظ این جایگاه آن را ارتقاء و رتبه نخست ایران شویم البته برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام شده است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه اظهار کرد: 16 ورزشکار برای المپیک در استان شناسایی شده است که البته از این 16 نفر فقط 8 نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد و از طرفی دیگر سعی ما بر این است که مدال‌های المپیک گذشته را حفظ کنیم که البته چندین ورزشکار ما نیز دچار مسدومیت هستند که امیدواریم بتوانیم تا زمان مسابقات آمادگی کامل آنها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.