فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در دهه فجر از 30 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان بیله‌سوار ۲۹ پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را معیار سنجش ولایتمداری افراد دانست و اظهار داشت: همدلی و همزبانی باید در راستای توسعه و تقویت نظام در جامعه اجرا شود و به گونه‌ای باشد که هم مردم باید به دولت اعتماد کنند و هم دولت باید زمینه‌های این اعتماد را در جامعه فراهم کند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نتوانست ملت عزتمند ایران اسلامی رابه زانو درآورد، گفت: اکنون با لغو تحریم‌ها زمان آن رسیده است که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، به سوی توسعه کشور پیش رویم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری جوانان بسیاری است که در این سال‌ها سختی‌های مختلف و حتی دوران جنگ تحمیلی را تحمل کردند، تصریح کرد: دستاورد لغو تحریم‌ها و اجرای توافق هسته‌ای، به پشتوانه خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان و حمایت مقام معظم رهبری و عقلانیت دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و نیز شکیبایی و وفاداری ملت شریف ایران به دست آمده است.

حلیم افزود: توسعه محصولات کشاورزی صادرات محور در دستور کار است و زیرساخت‌ها فراهم شده است و از مجموع 62 هزار هکتار وسعت طرح آبیاری ناحیه دوم پایاب خدا آفرین 42 هزار هکتار در حوزه استحفاظی بیله‌سوار مغان قرار دارد که فاز نخست آن با حضور استاندار اردبیل با 12 هزار و 500 هکتار کلنگ‌زنی شد و 11 هزار هکتار این فاز در حوزه شهرستان بیله‌سوار بوده و یک هزار هکتار نیز برای توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی و پروژه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در دهه فجر 30 پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان بیله‌سوار با اعتبار 88 میلیارد و 302 میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که از این تعداد پروژه 29 پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.