سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته آکروژیم:

نام بخشی پور را به لیست اعزام اضافه کردیم

رحمان گلزار گفت: نام علی اصغر بخشی پور را به لیست اعزام اضافه کردیم ومنتظر جواب فدراسیون جهانی هستیم.

رحمان گلزار رئیس کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:‌از ابتدا قرار بود به دلیل مشکلات مالی تیم ملی آکروبات کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان در چین اعزام نشود. اما با جلساتی که میان فدراسیون ژیمناستیک و هیات آذربایجان غربی برگزار شد قرار بر این شد بخشی از هزینه‌ها را فدراسیون تامین کند و بخشی دیگر ار هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی.

وی افزود: با توجه به این که فرصت ارسال اسامی به فدراسیون جهانی به پایان رسیده بود اما نام علی اصغر بخشی پور را به لیست اضافه کردیم و حالا منتظر جواب فدراسیون جهانی هستیم. امروز نیز به فدراسیون جهانی فکس زدیم و از آنها خواستیم برای تایید اسامی تعجیل کنند.

گلزار اظهار کرد: به احتمال زیاد فدراسیون جهانی با اسامی جدید موافقت خواهد کرد در ضمن فدراسیون هتل و بلیت را رزرو کرده است.

رئیس کمیته آکروژیم درباره موفقیت تیم کشورمان در مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: مسلما نمی‌توانیم در این رقابت‌ها مقامی بیاوریم اما مگر فوتبال که در مسابقات مختلف شرکت می‌کند می تواند جایگاهی کسب کند؟وظیفه ما است که با توجه به دوم شدن آکروژیم ایران در آسیا، این تیم را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: گلزار ، مسابقات ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.