سنگینی: سال 94 در عرصه بین‌ المللی توفیق داشتیم

دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: سال 94 با کسب 2 مدال آسیایی سال موفقی را در رقابت های برون مرزی پشت سر گذاشتیم.

فرامرز سنگینی، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اذعان داشت: ما در سال 93 سال سختی را گذراندیم و از لحاظ مالی و تدارکات دچار مشکل بودیم و به ناچار اردوها را کمتر کردیم و با محدودیت های زیادی دست و پنجه نرم زدیم و بیشتر به آمادگی تیم را برای اعزام به اینچئون بسنده کردیم و در سال 94 نیز با وجود کمبود بودجه و منابع مالی و زیرساختی توانستیم در مسابقات برون مرزی با 2مدال برنز آسیایی کارنامه خوبی ارائه دهیم .

وی ادامه داد: یک مدال برنز در رقابت های آسیایی ایروبیک ژیمناستیک و یک مدال برنز در رقابت های آسیایی ژاپن در بخش ژیمناستیک هنری از دستاوردهای فدراسیون در سال 94 بود.

سنگینی افزود: ما در مسابقات هیروشیما دو فینالیست دیگر به نام‌های خناری‌نژاد و کی‌خواه داشتیم که البته با تفاضل بسیار کم در رده چهارم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این روزها که برخی فدراسیون ها درگیر اعزام تیم های بزرگسالان هستند ما تیمهای آکروژیم و ترامپولین را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: این رویکرد که تیم‌ها و نفرات مدال آور فقط به مسابقات اعزام شوند به اعتقاد من اشتباه است و تمامی کشورها می‌دانند که در نهایت یک تیم قرار است به مقام قهرمانی برسد و با این بهانه نباید اعزام‌ها را لغو کنیم چرا که در این اعزام‌هاست که ورزشکاران پخته می‌شوند و در آینده نتیجه مناسب را می‌گیرند.

وی افزود: در سال آینده در نظر داریم برای رشته‌های مختلف لیگ و مسابقات کشوری برگزار کنیم و البته این مهم منوط به تامین هزینه های زیاد است که باید این موضوع را در نظر داشت و منابع مالی را تامین کرد تا در این راه به مشکل نخوریم.

سنگینی ادامه داد: اختلاف و تعدد در روش‌های آموزش ژیمناستیک رنج آور است، حضور در عرصه بین المللی در بیشتر رشته‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و از همه مهم‌تر اینکه باید در بخش همگانی و کلاس بندی از پایه و بنیان ژیمناستیک را گسترش داد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.