سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين ؛

کتاب خاطرات مرتبط به نماز شهیدان ابوترابی و رجایی منتشر شد

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، به قلم حسن شکیب‌زاده، مجموعه خاطرات مرتبط با نماز شهیدان ابوترابی و رجائی در قالب دو کتاب منتشر شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛کتاب تسبیح ابوترابی مجموعه‌ی یکصد خاطره از حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی، سید آزادگان است که از زبان وی، رزمندگان و بستگان این شهید بزرگوار نقل شده است.

همچنین کتاب تسبیح رجایی مجموعه‌ی یکصد خاطره مرتبط با نماز رئیس‌جمهور مکتبی، شهید محمدعلی رجائی است که از زبان یاران، همکاران و شهیدرجائی نقل شده است.

کتاب تسبیح رجائی و تسبیح ابوترابی با تلاش و همت بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین و مشارکت ستاد برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین، هر یک در تیراژ ۳ هزار جلد منتشر و در ایام برگزاری این اجلاس در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

این کتاب‌ها، با قلم حسن شکیب‌زاده، نویسنده حوزه دفاع مقدس گردآوری و تدوین شده و توسط انتشارات گلهای بهشت طی بهمن ماه سال جاری منتشر شد.

با هدف ترویج فرهنگ نماز و ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان، خاطرات مرتبط با نماز دو شهید برجسته کشوری با انتشار دو عنوان کتاب ارائه شد.

حسن شکیب‌زاده، نویسنده حوزه دفاع مقدس، بیش از این، ۳۲ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت تدوین و منتشر کرده است.

انتهاي پيام/س
 
برچسب ها: کتاب ، خاطرات ، شهیدان ، منتشر ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.