سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور کمپانی‌های برجسته بین‌المللی تجهیزات پزشکی در ایران

معاون درمان وزارت بهداشت از حضور کمپانی‌های برجسته بین‌المللی تجهیزات پزشکی در ایران خبر داد و گفت: انتظار ورود دارو و تجهیزات پزشکی و کاهش قیمت‌ها را داریم.

محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص تاثیر رفع تحریم ها در ورود لوازم یدکی تجهیزات پزشکی گفت: از دستاورد‌ رفع تحریم‌ها در حوزه سلامت، تسهیل خرید تجهیزات،‌ قطعات یدکی برای دستگاهی که با وجود هزینه چندین میلیون دلاری به دلیل نقص فنی بلا استفاده مانده‌اند و ورود دستگاه‌های پیشرفته تصویربرداری است. 

وی افزود: انتظار داریم با حضور کمپانی‌های برجسته بین‌المللی تجهیزات پزشکی در ایران از طریق نمایندگی‌های فعال، معضل اصلی بیمارستان‌های کشور از جمله تامین لوازم و قطعات یدکی تجهیزات پزشکی و دانش‌فنی نگهداری و استفاده از تجهیزات را حل کنیم. علاوه بر این می‌توانیم شاهد کاهش قیمت تجهیزات در آینده نزدیک نیز باشیم. 

وی در ادامه گفت: وقتی مبادلات ارزی تحریم بود، هزینه زیادی روی دست کشور گذاشته شد بنابراین با تبادل مستقیم بانک های عامل در کشورهای مبدا، هزینه ورود و خرید تجهیزات دارو کاهش می‌یابد. 

آقاجانی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری کمپانی‌ها برای ساخت تجهیزات مصرفی و ثابت و خرید داروها، یکی از دستاوردهای دوران پسا تحریم است. 



انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.