سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره مندی بیش از 6 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره مندی بیش از 6 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی افزود: در سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در قالب اجرای بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 بیش از شش هزار خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: در اين ايام پرخير و بركت بهره برداری از گازرسانی به 87 روستا و يك محور صنعتی با اختصاص اعتباری قريب بر 290 ميليارد ريال به بهره برداری خواهد رسيد.

مديرعامل شركت گاز استان اردبيل با اشاره به حجم عمليات انجام يافته در اين ايام گفت: براي گازرسانی به مناطق ياد شده بيش از 388 كيلومتر شبكه گذاری انجام شده است.

خدايی در ادامه به پروژه های كلنگ زنی در همين ايام نيز اشاره كرد و افزود: در ايام مبارك دهه فجر امسال در مجموع كلنگ عمليات گاز رسانی به 222 روستا با اعتباری بالغ بر 523 ميليارد ريال بر زمين زده خواهد شد كه انشاا... با اتمام گاز رسانی به اين مناطق بيش از 8 هزار خانوار روستايی ديگر از نعمت گاز طبيعی برخوردار خواهند گرديد.

وی افزد: در حال حاضر تمامي خانوار شهري و بالغ بر 71 درصد از خانوار روستايي استان اردبيل از نعمت گاز طبيعي برخوردار مي باشند كه با تلاش بي وقفه نيروهاي توانمند شركت روند گازرساني به روستاهاي فاقد اين نعمت الهي با شتاب بيشتري دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.