مدیر آب و خاک و مهندسی زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بهسازی شبکه آبیاری دشت مغان در ایام‌الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم فرد در جلسه بررسی روند عملیات اجرایی بهسازی شبکه آبیاری دشت مغان در اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی شبکه آبیاری مغان نواحی 1 و 2 در سطح 6 هزار و 811 هکتار به پایان رسید و با صرف اعتبار 31 میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: عملیات اجرایی شبکه آبیاری اراضی پائین دست کانال سد یامچی واحد تی 15 در سطح یک هزار و 735 هکتار به پایان رسید و تحویل بهره‌برداران و کشاورزان زحمتکش منطقه شد برای اتمام عملیات هزینه‌ای بالع بر 87 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

فرد در مورد عملیات اجرایی اراضی پایاب خورجین و جغناب کوثر نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سطح 230 هکتار در دست اقدام است و سعی و اهتمام ما بر این است تا با توجه به شرایط مساعد جوی با سرعت کارها را پیش ببریم.

مدیر آب و خاک و مهندسی زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: کارهای مطالعاتی مربوط به شبکه آبیاری قزل سنبل جعفرآباد نیز در سطح یک هزار هکتار به پایان رسیده و به زودی مناقصه این پروژه را نیز آغاز و بلافاصله عملیات اجرایی آن را شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.