سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای مرحله داوري بخش هنرهاي تجسمي جشنواره فرهنگی و هنری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای مرحله داوري بخش هنرهاي تجسمي هفتمين جشنواره فرهنگي و هنري دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر "كوروش عزيزي" در نشستی با حضور داوران این بخش از جشنواره، در سالن مجتمع فرهنگي، تفريحي ولايت، گفت: حضور شخصيت ها و چهره هاي فرهنگي و هنري كشور در اين مرحله از جشنواره، باعث دلگرمي شركت كنندگان و اعتباربخشي و غناي هر چه بيشتر اين جشنواره می شود.

او افزود: دانشگاه علوم پزشكي شيراز با تمام توان و امكانات خود می کوشد تا ميزباني شايسته براي مهمانان جشنواره و مدافعي جدي براي اعتبار فرهنگي و هنري اين دانشگاه باشد.

دبير اجرايي هفتمين جشنواره فرهنگي و هنري دانشجويان علوم پزشكي كشور، ادامه داد: برگزاري اينگونه جشنواره ها و اجراي برنامه هاي فرهنگي در دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور باعث می شود تا در آينده، شاهد وجود يك فضاي بهداشتي، درماني فرهنگي و نیروهای پزشكي اهل هنر و ادب در سطح كشور باشيم كه اين امر به ارتقای سطح بهداشت و سلامت روان جامعه منجر می شود.
در همين نشست، دبير تخصصي بخش هنرهاي تجسمي جشنواره هفتم فرهنگي و هنري دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور، گفت: شيراز از ديرباز مهد هنر، ادب و فرهنگ بوده و جهانيان، ديار فارس را پايتخت هنر ايران مي دانند.

دكتر "مرتضي گودرزي ديباج" ادامه داد: برگزاري چنين جشنواره اي با چنين ابعاد و گستردگي فرهنگي، اتفاقي است فرخنده و مبارك و آرزوي قلبي من و همكارانم اين است كه شاهد برگزاري این جشنواره ها و رخدادهاي خوب فرهنگي و هنري در ساير دانشگاه هاي علوم پايه و صنعتي كشور باشيم.

رييس مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري كشور، یادآور شد: با توجه به تجربيات سال هاي گذشته، سطح آثار ارائه شده در چنين جشنواره هايي بسيار بالا بوده و شكي نيست كه امسال و در هفتمين جشنواره هم شاهد حضور آثاري فاخر و بسيار ارزشمند در اين رويداد فرهنگي و هنري باشیم.

داوري بخش هنرهاي تجسمي هفتمين جشنواره فرهنگي و هنري دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور که با حضور 12 داور، از دیروز در يكي از فرهنگسراهاي دانشگاه علوم پزشكي شيراز آغاز شده بود، تا امروز، بیست و نهم دی، ادامه یافت.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.