سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت خانواده نوروزی به احدی

خانواده هادی نوروزی تسلیت خود بابت درگذشت پیشکسوت استقلال را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانواده هادی نوروزی با ارسال پیامی درگذشت رضا احدی را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند و خود را در این ضایعه سهیم دانستند.

هادی نوروزی‌ در تاریخ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل زاده شد. او نخست به کشتی روی آورد. اما بعد از آن به فوتبال علاقه‌مند شد و به طور حرفه‌ای این رشته را آغاز کرد

هادی نوروزی با معصومه ابراهیم‌پور ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج ، ۲ فرزند به نام‌های هانی و هانا بود.

وی هفت سال در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال آخر حضور در این تیم، توانست کاپیتان اصلی پرسپولیس شود. همچنین او سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس قائمشهر، پاسارگاد، فجر سپاه تهران، داماش ایرانیان و نفت تهران را داشت.

وی در فصل ۱۳۸۵–۱۳۸۶ به پرسپولیس پیوست،اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به‌مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل تیم مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل، بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که در نهایت افشین قطبی او را به تیم ملی دعوت کرد

نوروزی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ايست قلبى درگذشت. انتقال او به بیمارستان آتیه تهران هم نتیجه‌ای در پی نداشت.



هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس نیز برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای خانواده اش صبر آرزو کرد و در صفحه اینستاگرام شخصی خودش این چنین نوشت : مرد آبی پوش پیام دلتنگیم رو به بابام برسون روحت شاد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.