سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

ساخت سه هزار خانه در گیلان با تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده

سه هزار خانه امسال با تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده بانک مسکن در گیلان ساخته خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  رشت؛ مدیر امور شعب بانک مسکن گیلان امروز اعلام کرد  : قرار امسال 50 هزار واحد مسکونی در کشور با تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده این بانک ساخته شود  که سهم گیلان  3هزار واحد معادل 6 درصد این خانه ها است.

حسن نوروزی گفت : سقف تسهیلات  نوسازی بافت های فرسوده بانک مسکن برای هر واحد در رشت ، مرکز گیلان 500 میلیون ریال و در دیگر شهرها 300 میلیون ریال خواهد بود .

مدیر امور شعب بانک مسکن گیلان با بیان اینکه باز پرداخت این تسهیلات 12ساله با نرخ 24 درصد است اعلام کرد  : 10 درصد این سود از محل یارانه دولتی تامین می شود.

وی  افزود : بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار از محل صندوق مسکن یکم هم به کسانی که برای اولین بار می خواهند از تسهیلات بانک مسکن استفاده کنند در رشت ،  مرکز استان تا سقف 600میلیون ریال و دردیگر شهرهای گیلان  400 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

حسن نوروزی افزود  : نرخ سود این تسهیلات 14 درصد  با  باز پرداخت 12 ساله است.

وی از افزایش اعتبار گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن از طریق فرابورس و یا شعب بانک مسکن خبر داد و گفت : سقف این تسهیلات در مرکز گیلان 500 میلیون ریال و در دیگرشهرهای گیلان 400 میلیون ریال است و با نرخ سود 18 ونیم درصد و بازپرداخت 12 ساله پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک مسکن گیلان با بیان اینکه بانک مسکن برای پرداخت این تسهیلات   دارای تبصره ای است  افزود :  زوج هایی که تاریخ عقدشان از 17دی سال92 به بعد است می توانند  تا سقف 500 میلیون ریالی بهره مند شوند .

 انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.