سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کسب تندیس و لوح حامی محیط زیست برتر توسط شرکت سنگ آهن مرکزی

در همایش حامیان محیط زیست کشور ، از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق در زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی با اهداء لوح و تندیس حامی، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ همایش حامیان محیط زیست کشور با رویکرد توسعه کیفیت زیست محیطی  با حضور 21 شرکت بزرگ صنعتی ، معدنی و حامی محیط زیست ، در دو پنل تخصصی و تجلیل از شرکتهای حامی محیط زیست برگزار شد.

که در پنل تخصصی اول با موضوع توسعه کیفیت زیست محیطی با مدیریت دکتر حافظی عضو شورای شهر تهران، موضوع  توسعه پایدار، شرایط و موانع آن بررسی شد.

پنل تخصصی دوم نیز با تأکید بر حفظ خاک، آب و هوا در بخش صنایع ، به مدیریت دکتر مقدسی قائم مقام سازمان جنگل ها و مراتع کشور، با موضوع توسعه کیفیت زیست محیطی کشور، در خصوص لزوم حفظ جنگل ها و مراتع بحث و گفتگو شد.

در مراسم پایانی با حضور  ترکان مشاورمحترم رئیس جمهور و جمعی از مسئولین کشوری ، از حامیان محیط زیست از جمله شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به پاس خدمات ارزنده در زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی و تلاش در جهت حفظ و صیانت از حیات وحش جانوری شهرستان بافق، با اهداء لوح و تندیس حامی تقدیر به عمل آمد.

لازم بذکر است شرکت سنگ آهن مرکزی، کنار سایر صنایع و شرکت های حامی محیط زیست، آخرین دستاوردها و عملکرد خود را در این زمینه ، در قالب غرفه نمایشگاهی در معرض دید قرار داد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.


انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.