سه پرروژه شامل آزمایشگاه ، درمانگاه تخصصی و بخش همو دیالیز در شهرستان میبددرایام الله دهه ی فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانبهره برداری ازسه پروژه  درمانی درمیبیدازیزد؛ ناصر آقایی سرپرست بیمارستان امام صادق (ع) شهرستان میبد با اعلام این خبر گفت : آزمایشگاه تشخیص طبی در سه طبقه شامل انبار دارویی ، آزمایشگاه مرکزی و مجموعه اداری با مساحت 2300 متر مربع زیر بنا یکی از این طرح هاست که هزینه ساخت آن از سوی یکی از خیرین شهرستان پرداخت شده است .

وی گفت : با افتتاح این پروژه علاوه بر استاندار شدن فضای آزمایشگاه و افزایش پذیریش مراجعان بخشی از ترافیک خیابان ورودی بیمارستان به درب منتهی به بلوار بسیج منتقل خواهد شد .

آقایی همچنین افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان را که با زیر بنای 1340 متر مربع و با مشارکت یکی از خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ساخته شده است را گام بسیار مهمی دربهبود پذیرش و روان سازی ارائه خدمت ویزیت دانست .

وی همچنین شروع بکار بخش جدید دیالیز با مساحت 400 مترمربع که با مشارکت یکی از خیرین ساخته شده را بسیار با اهمیت دانست و گفت : در بخش جدید دیالیز علاوه بر فضای فیزیکی مناسب و استاندارد ، تعداد 4 دستگاه دیالیز با قابلیت های بالاتربه دستگاههای موجود افزوده شده و بیمارانی که امکان پذیرش آنها در بخش فعلی وجود نداشت و مجبور بودند به مرکز استان مراجعه کنند نیز پذیرش خواهند شد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.