سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی اطلاعات ساختمانی در شهر قدس

شهردار قدس گفت: تدوین و طراحی شناسنامه الکترونیکی ساختمان‌ها و املاک این شهر نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی برای دسترسی به اطلاعات املاک در این شهر ایفا می‌کند.

محمدصادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم دسترسی آسان، منسجم و دقیق ادارات به اطلاعات ساختمانی این شهر، اظهار کرد: در همین ارتباط و با توجه به اهمیت موضوع طرحی مدنظر قرار گرفته که با اجرای آن این امر خطیر و حائز اهمیت به نحو مطلوبی محقق خواهد شد.

وی افزود: بدون شک برای ارزیابی، بررسی و ارائه خدمات هر چه موثرتر، هر شهر و منطقه‌ای نیازمند به اطلاعاتی است تا بر اثر داده های آماری بتوان به شکلی دقیق و کارآمد هدف گذاری لازم را تعریف و طراحی کرد.

کولیوند عنوان کرد: از نظر ما همانطور که هر فردی دارای شناسنامه هویتی خاص به خود است املاک و ساختمان‌های موجود در این منطقه نیز نیازمند اطلاعاتی جامع و منسجم هستند تا با اتکای به آن امکان دسترسی ادارت به چنین مکانیزمی آسان شود.

شهردار قدس گفت: تحقق این امر باعث تسهیل دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ساختمانی می‌شود و در این چارچوب دستگاه های خدمات رسان دیگر، با لینک شدن به چنین ساز و کاری قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی یادآور شد: با اجرای  طرح مورد اشاره تمامی املاک شهر قدس از ریز اطلاعات لازم در ابعاد گوناگون همچون آب، گاز، برق، مساحت، موقعیت و ... برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.