مدیر عامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور از پیشنهاد افزایش سقف تمدید بیمه تاکسیرانان به دولت خبر داد.

سقف تمدید بیمه تاکسیرانان افزایش می‌یابد
مشعودطبیبی، مدیر عامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در گفت و گو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با پیگیری رسانه‌های خبری بالاخره مشکل بیمه تاکسیرانان حل شد و دولت هم سهم 50 درصدی خود را واریز کرده، اما امیدواریم این روند ادامه دار باشد و دوباره برای تمدید به مشکل بر نخوریم.

وی در ادامه افزود: به دولت پیشنهاد دادیم که سقف بیمه‌ تاکسیرانان 2 سال باشد و دیگر رانندگان تاکسی‌ها تا 2 سال نیاز به تمدید دفترچه درمان نداشته باشند.

طبیبی اذعان کرد: مشکل بیمه‌ای که تاکنون مطرح بوده برای آن دسته از تاکسیرانانی بوده که طی سال‌های گذشته به ناوگان تاکسیرانی ورود و در ابتدای سال در سامانه بیمه‌ای ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: دولت اعلام آمادگی برای پرداخت سهم 50 درصدی حق بیمه تاکسیرانان کرده به شرطی که بتوانند برای سال‌های آتی منابع را برای حق بیمه تاکسیرانان تأمین کنند.

طبیعی در پایان اذعان کرد: شغل رانندگان تاکسی اقتصادی نیست و باید از این اقشار حمایت ویژه‌ای شود که رد همین راستا در کانون بودجه 95 باید به موضوع حق بیمه رانندگان پرداخت و به همین منظور مدیر سازمان‌های تاکسیرانی ها با نمایندگان مجلس جلساتی داشته و حتی وعده مساعدت از سوی مجلسی‌ها داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار