سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر فجر 34؛

کارگردان نمایش «بی‌پدر»: هیجان جشنواره برایم جذابیت دارد

کارگردان نمایش «بی‌پدر» در رابطه با جذابیت جشنواره و اتفاقات آن گفت.

محمد مساوات کارگردان نمایش «بی‌پدر» منتخب بخش مهمان سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در خصوص اثر خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیان کرد: این اثر را در تماشاخانه سنگلج روی صحنه برده‌ام که از سه اپیزود تشکیل شده است و قصه رستم و سهراب، ضحاک و سیاوش را سعی کرده‌ایم به شکل مدرن‌تر با شیوه اجرایی متفاوت اجرا کنیم.
 
وی با بیان اینکه نمایش ایرانی رو به کسالت رفته است، بیان کرد: ما سعی کردیم تا با رویکردی متفاوت از نمایش‌های دیگر و با اجرایی متفاوت‌تر این نمایش را روی صحنه ببریم زیرا که نمایش‌های ایرانی برای تماشاگران جذابیتش را از دست داده و برای جذب آنها شیوه جدیدی را می‌خواهد که با نگاه ساخت گرایانه و ادغام آثار ایرانی و غربی این کار را انجام داده‌ام.
 
مساوات با اشاره به اینکه جشنواره برای من یک هیجان است، اظهار داشت: جشنواره را دوست دارم و به یک هیجان شبیه است. زمانی که سالن‌ها رو به افزایش نبود اعضای گروه تلاش می‌کردند تا بتوانند در جشنواره شرکت کنند و اجرای عموم بگیرند، اما حال راحت‌تر شده اما باز برای من آن جنبه رقابتی بین گروه‌ها جذابیت دارد.
 
کارگردان نمایش «بی‌پدر» در راستای جشنواره تئاتر فجر افزود: حداقل یک گروه با حضور خودش در جشنواره می‌تواند بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهابش را جبران کند اما در کل جشنواره‌ها برای من خوب بودند و شرکت در آنها باعث دیده شدنم شدند به همین منظور جذابیت آن را برایم بیشتر می‌کند.
 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.