سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندوکاران ورامینی نخستین شکست خود را تجربه کردند

نخستین باخت تیم شهرداری ورامین درچهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو درسه سال اخیر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته اول و دوم دور برگشت لیگ برتر تکواندو امروزپنجشنبه 24 دی ماه  در خانه تکواندو فدراسیون برگزارشد.

تیم شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر و قهرمان دو دوره پیاپی این رقابتها در هفته نخست دور برگشت به مصاف تیم لوازم خانگی کن رفت و پس از دو فصل و نیم نخستین شکستش را مقابل این تیم تجربه کرد.همچنین تیم لوازم خانگی با هدایت وحید عبدالهی پنج بر سه از سد تیم شهرداری ورامین گذشت. در دیگر دیدار هفته نخست شهرداری ساری هفت بر یک هیات قزوین را مغلوب کرد.

در چهارمین و آخرین پیکار هفته اول از دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، تیم دانشگاه آزاد برابر تیم گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرد که در نهایت این دانشگاه بود که توانست در یک رقابت یکطرفه 8 بر صفر برنده شود و قاطعانه سه امتیاز به اندوخته هایش در جدول رده بندی لیگ برتر اضافه کند.

در اولین رقابت هفته دوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، دو تیم یاسین پیشرو قم و پاس قوامین رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این پاسی ها بودند که توانستند با نتیجه 6 بر 2 برنده شوند.همچنین تیم های لوازم خانگی کن و سونیا رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این تیم سونیا بود که توانست با نتیجه 6 بر 2 برنده شود.

در دیگر رقابت های هفته دوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، دو تیم شهدای ساری و گیتی پسند اصفهان رو به روی هم صف آرایی کردند که در پایان این رقابت پایاپای و جذاب در نهایت این شهدای ساری بود که توانست با نتیجه 6 بر 2 برنده شود. در چهارمین و آخرین رقابت هفته دوم از مرحله برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، شهرداری ورامین به مصاف هیات تکواندو استان قزوین رفت که در این رقابت یکطرفه تیم شهرداری ورامین با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یافت و سه امتیاز به اندوخته هایش در جدول رده بندی اضافه کرد.

گفتنی است: بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان امروز پنجشنبه 24 دی ماه در خانه تکواندو فدراسیون حضور داشت و رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتررا از نزدیک نظاره گر بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.