سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مسئولان در برابر انتقادات سعه‌ی صدر داشته باشند

معاون سیاسی و امنیتی استاندارقزوین گفت: مسئولان ظرفیت خود را بالا ببرند و در برابر انتقادات سعه‌ی صدر داشته باشند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛ ایوب رحیمی اظهار کرد: مسئولان و مدیران در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های سیاسی سریع برافروخته نشوند بلکه صبر، تحمل و سعه‌ی صدر را پیشه کنند.

وی افزود: نباید در برابر اتفاقات و مسائلی که در جامعه حادث می‌شود سریع واکنش نشان داد بلکه باید با جامع‌نگری و تحلیل درست و دقیق از موضوعات، تصمیم‌گیری و راه را انتخاب کرد و با اتخاذ یک مشی و مرام اخلاقی و انسانی با مسائل مواجه و با آن‌ها برخورد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تأکید بر ضرورت و اهمیت حفظ آبرو و حیثیت اشخاص در جامعه خاطرنشان کرد: در جامعه و در سطح افکار عمومی بعضاً" شاهد توهین، افتراء، شایعه‌پراکنی و تخریب گروه‌ها و شخصیت‌ها از ناحیه جریانات مختلف سیاسی هستیم که امر مذموم و محکومی است.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: در برابر انتقادها باید سعه‌ی صدر نشان داد و از ریختن آبروی مؤمن و مسلمان که حرمت آن از کعبه بالاتر است اجتناب کرد چون این مسئله ممکن است اعضای خانواده و مناسبات و جایگاه اجتماعی افراد را در آینده تحت تأثیر قرار بدهد.

رحیمی افزود: رسانه‌های جمعی و اصحاب قلم و خبر باید به این مقوله به‌طورجدی توجه کنند و حرمت و آبروی افراد را در راستای تأمین منافع جناحی و سیاسی برخی اشخاص و گروه‌ها قربانی نکنند.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.