نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: گره زدن جایگاه روحانیت و طلبگی به جایگاه مدیریتی و اداری رایج کار اشتباهی است؛ آنها در هر جایگاهی که قرار دارند باید سبک زندگی ساده طلبگی را حفظ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: گره زدن جایگاه روحانیت و طلبگی به جایگاه مدیریتی و اداری رایج، کار اشتباهی است و آنان در هر جایگاهی که قرار دارند، سبک زندگی ساده‌ طلبگی را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه قرآن باید محور تمام کارها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: انجام کارها با محوریت قرآن و اقامه نماز موجب برطرف شدن مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود و باید توجه داشت که برپایی نماز به اقامه نماز منجر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: در نیروی انتظامی بیش از هر زمانی شرایط برای کارهای دینی و معرفتی فراهم است و هیچ مانعی بر سر راه مسئولان عقیدتی سیاسی در این حوزه وجود ندارد.

عابدینی با تأکید بر اینکه نماز ستون دین بوده و ولایت نیز ستون نماز است، عنوان کرد: در فتنه 88، فتنه‌گران قصد ضربه زدن به جایگاه ولایت را داشتند تا با این کار امنیت و آسایش مردم را برهم بریزند، اما آنان هرگز به این هدف دست پیدا نکردند و نمی‌کنند.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به اینکه ولایت پیامبران (ص)، ائمه اطهار (ع) و ولی‌فقیه در طول ولایت خداوند متعال قرار دارد، اذعان کرد: اگر امروز با وجود تلاش مستکبران برای نابودی کشورهای مسلمانی چون عراق، سوریه و یمن آن‌ها با قدرت مقاومت می‌کنند به خاطر حمایت و حضور سردارانی است که سربازان ولایت و رهبری هستند.

حجت‌الاسلام هادی پورمیرزایی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین در ابتدای این دیدار گفت: پیگیری حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی با محوریت مطالبات رهبری، با جدیت از سوی مسئولان عقیدتی سیاسی دنبال می‌شود.

وی افزود: تربیت فرزندان، آئین همسرداری و سبک زندگی دینی برای خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد و در این حوزه از اساتید برجسته استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.