سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ دبیر فدراسیون بسکتبال به اظهارات فتحی

توفیق: حکم محرومیت داور برای دلجوئی از کسی نبود

دبیر فدراسیون بسکتبال در رادیو ورزش نسبت به اظهارات سعید فتحی مبنی بر محرومیت رضا جوادی برای دلجوئی از برخی افراد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی توفیق در انتهای برنامه جهان بسکتبال که صبح امروز از رادیو ورزش صدای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، به عنوان مهمان تلفنی روی خط آمد. 

دبیر فدراسیون بسکتبال در پاسخ به اظهارات سعید فتحی، کارشناس این برنامه مبنی بر اینکه رای فدراسیون بسکتبال در محرومیت رضا جوادی، داور بازی دیدار تیم‌های بسکتبال ثامن مشهد و شیمیدر تهران، برای به دست آوردن دل افراد، صادر شد، توضیح داد: از آنجا که من برنامه جهان بسکتبال را دنبال می‌کردم، باید بگویم این رویه از سال‌ها پیش در فدارسیون بسکتبال وجود داشت و فدراسیون به ارزیابی عملکرد بازیکنان، داوران و دیگر ارکان اصلی مسابقات می‌پرداخت.

وی ادامه داد: این رویه هم برای دلجویی از عده‌ای خاص نیست، بلکه برای اعتلای بسکتبال ایران اعمال می‌شود. 

توفیق در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت ارسلان کاظمی، گفت: قانونی در فیزیک با نام عدم قطعیت وجود دارد که مطابق آن حتی طبیعت هم نمی‌تواند درباره پدیده‌ها نظر قطعی بدهد. 

دبیر فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: ارسلان یکی از ارکان بسکتبال ایران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بود اما او شرایطی داشت که باید قوانین درباره‌اش رعایت می‌شد. فدراسیون برای همه این قوانین را لحاظ می‌کند. 

توفیق درباره اینکه آیا ارسلان کاظمی امکان بازی در سوپرلیگ ایران را پیدا می‌کند یا نه؟ اظهار کرد: وضعیت نظام وظیفه این بازیکن باید مشخص شود. تمام مدارکی را که باشگاه ثامن مشهد به ما ارائه کرده، به مراجع ذیربط ارجاع دادیم و این باشگاه را هم در جریان ریز پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنیم، قرار می‌دهیم. 

وی افزود: درباره رضایت‌نامه ارسلان کاظمی ابتدا از فدراسیون بسکتبال چین استعلام گرفتیم که آن‌ها ما را به فیبای NBA ارجاع دادند. به هرحال اگر کاظمی از نظر خدمت مقدس سربازی مشکلی نداشته باشد، طبق قانون کارت بازی وی صادر خواهد شد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.