سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

راه یابی 14 اثر به اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی

مسئول دفتر هنرهای نمایشی شهرستان سقز از برگزاری اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز و با همت دفتر هنرهای نمایشی این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد زارع‌زاده گفت: پس از اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده، ستاد اولیه جشنواره متشکل از هنرمندان خلاق، پیشکسوت، تحصیل‌کرده و جوان تشکیل شده و کار برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره را به عهده گرفته‌اند.

وی افزود: هیئت انتخاب آثار اسماعیل پاشایی، علیرضا اسماعیلی، اسماعیل گنجی، هیوا اسدبیگی، هیمن حیدری و محمد زارع‌زاده پس از بررسی و بازبینی آثار شرکت‌کننده در جشنواره در طول سه روز 14 نمایش‌نامه را جهت خوانش به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

زارع‌زاده بیان کرد: از روز 21 الی 25 دی‌ماه هر روز شاهد سه اجرای نمایش‌نامه‌خوانی در سالن اجتماعات اداره کتابخانه عمومی شهرستان سقز واقع در پارک شهر خواهیم بود و علاقمندان می‌توانند برای دیدن آثار به سالن یاد شده مراجعه کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار دل‌سوز و فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری، اداره کتابخانه عمومی و دفتر هنرهای نمایشی بیان کرد: این جشنواره بصورت رقابتی و در بین هنرمندان شهرستان سقز برگزار و روز 26 دی‌ماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اختتامیه جشنواره برپا خواهد شد.

زارع‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادها و بالفعل ساختن ظرفیت های حوزه تئاتر سقز، ارتقای سطح کارهای هنری و متون نمایش‌نامه‌خوانی، کمک به حل مشکلات جامعه، آشنایی با هنر نمایش‌نامه‌خوانی با رویکرد بسط و گسترش فرهنگ نمایش‌نامه‌خوانی اعلام کرد.

زارع‌زاده گفت: اولین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی سقز با حمایت مسئولان و هنرمندان با موفقیت برگزار و بتواند در سطح گسترده‌تری در سال‌های آینده برگزار شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.