سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای سبد کالا به دانشجویان متأهل دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای سبد کالا به دانشجویان متأهل دانشگاه پیام نور در راستای کمک به این دانشجویان خبر داد.

کریم نجفی معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در راستای کمک به دانشجویان متأهل دانشگاه پیام نور به دانشجویانی که متقاضی ازدواج هستند سبد کالایی داده می‌شود.

وی ادامه داد: ازدواج‌های دانشجویی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و ما نیز در این راستا با خیرین فرهنگی برای کمک به برگزاری ازدواج دانشجویی وارد صحبت شده‌ایم.

کریمی عنوان کرد: هم چنین دبیرخانه ترغیب مذاهب در واحد گلستان دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده است و 50 هزار دانشجو و بیش از 33 هزار استاد اهل سنت در دانشگاه پیام نور وجود دارد.

کریمی با اشاره به مسئله‌ی انحلال دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با توجه به این که مسئله‌ی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است کشور باید خود را مقاوم‌سازی کند و از آن جایی که برخی از مراکز دانشگاه‌ پیام‌نور در استان‌ها با فاصله از هم قرار دارند قرار است این مراکز برای صرفه‌جویی در حوزه‌های مختلف با یکدیگر تجمیع شوند.

وی در پایان افزود: از این رو بحث انحلال دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه مطرح نیست.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۴
بخاطر یک سبد کالا بریم مسئولیت یک زندگیو به دوش بکشیم !!!!