سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

نامه استاندار قزوین به معاون اول ریس جمهور

استاندار قزوین در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهور خواستار حمایت و دستور وی برای بررسی و تخصیص ردیف بودجه مستقل برای توسعه و آبادانی منطقه گردشگری باراجین قزوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در بخشی از نامه فریدون همتی استاندارقزوین آمده است: منطقه گردشگری باراجین به عنوان یک اکو پارک مهم در مجاورت پایتخت ، با یک هزار و 500  متر مربع مساحت در شمال محور اتوبان تهران – کرج – قزوین – رشت – زنجان با عبور بیش از 20 میلیون خودرو در سال بعنوان یکی از مراکز مهم ارائه خدمت به استانهای تهران ، کرج ، قزوین است.

وی در ادامه آورده است: شهرداری قزوین از سال 1379 با مطالعه و تهیه طرح توسط برجسته ترین مشاوران  کشور و تملک و سرمایه گذاری ، احداث و توسعه این منطقه را آغاز نمود و ارزش املاک این منطقه در حال حاضر بالغ بر دو هزار میلیارد ریال و هزینه های پروژه های اجرا شده آن بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد ریال است.

بگفته ی همتی ،  باراجین دارای مصوبه منطقه نمونه است و در سال 1393 کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد شهرداری قزوین ردیفی مستقل در بودجه 1394 کل کشور را تصویب و به کمیسیون تلفیق ارائه کرده است.

در ادامه این نامه آمده است:از سال 1390 تا کنون بالغ بر 534 میلیارد ریال پروژه های توسعه ای توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در این پارک احداث گردیده و شهرداری قزوین در نظر دارد با استفاده از ظرفیتها و فرصتهای موجود از جمله انتشار و فروش اوراق مشارکت وجذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و دریافت بودجه از دولت ، سرعت توسعه و تکمیل منطقه باراجین را افزایش دهد .

نماینده عالی دولت در استان آورده است: شهرداری قزوین درخواست می نماید که با کمک دولت تدبیر و امید و تخصیص ردیف و اعتبار برای این منطقه در بودجه1395 کشور، توسعه و آبادانی باراجین با سرعت بیشتری اجرایی گردد .

استانداردر پایان از آقای جهانگیری تقاضا کرده است : در کمیسیونهای مربوطه با  لحاظ نمودن جایگاه فرا منطقه ای این پارک با نظر مثبت بررسی و در لایحه بودجه 1395 کشور ردیفی مستقل برای منطقه باراجین لحاظ شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.