سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کاهش 8 درصدی فوتی ها در تصادفات جاده ای استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون326 نفردر سوانح جاده ای استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز در رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده ای محسوب می شود افزود: مدیریت در این زمینه یکی از اولویت کاری پلیس راه استان است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 59 هزار تخلف از طریق دوربین های سرعت سنج در جاده ها به ثبت رسیده که تخلفات به آدرس مالکین ارسال شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت 377 دستگاه خودرو با جریمه نقدی1 میلیون تومان توقیف شده است.

رییس پلیس راه استان همدان با ابراز نارضایتی ازاین موضوع که واژگونی خودروها از میانگین کشوری بیشتر است  تصریح کرد: واژگونی خودروها با 49 درصد بیشترین میزان سوانح رانندگی برون شهری این استان را به خود اختصاص داده است .

این مقام مسئول افزود:61 درصد مقصران سوانح رانندگی امسال مربوط به خودروی سواری ،1درصد وسایل نقلیه سنگین و همچنین 50 درصد از فوتی ها در صحنه تصادف،44 درصد در بیمارستان و5 درصد هنگام انتقال به بیمارستان است.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه 67 درصد از فوتی ها آقا ومابقی مربوط به خانم ها است اظهار داشت:62 تیم پلیس روزانه ازسوی پلیس راه استان به محورهای مواصلاتی وجاده ای اعزام میشوند همچنین در 3 گردنه اصلی هم پلیس راه استان بشکل ثابت مستقر هستند ومحورهای مواصلاتی را نظارت میکنند.

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.