سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبر‌زاده: صادقیان مثل پسر من است/ جدایی پیام به نفع اوست

مدیر‌عامل باشگاه نفت تهران گفت: هر‌چند صادقیان مانند پسرم می‌ماند اما جدایی وی به سود باشگاه و خود پیام است.

منصور قنبر‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قرار گرفتن پیام صادقیان در لیست فروش باشگاه نفت بیان کرد: صادقیان از لحاظ فنی، فرهنگی و اخلاقی مورد تایید باشگاه نفت است و ما هیچ مشکلی از این ابعاد با پیام نداریم و وی هیچ حاشیه‌ای نداشته است اما از لحاظ مالی وی اعلام کرده که به دلیل مشکل مالی که دارد اگر تا شنبه پول به حسابش واریز نشود نمی‌تواند با باشگاه نفت ادامه همکاری دهد.

وی افزود: طبق همین صحبت و از آن‌جایی که باشگاه نفت در‌حال حاضر نمی‌تواند شرایط مورد‌نظر را عملی کند اختیار را به خود صادقیان سپرده و به وی اعلام کردیم هر باشگاهی که خواهان جذب این بازیکن می‌باشد با ما مکاتبه کند و شما را در لیست فروش قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: به همین دلایل می‌خواهیم صادقیان را به فروش برسانیم. یکی از راه‌های مدیریت بحران‌های مالی مدیریت بودجه و هزینه است. ما هم باید هزینه‌های باشگاه را به گونه‌های پایین بیاوریم. بنابر‌این هر بازیکنی که به صورت رسمی خواهان جدایی از نفت باشد در لیست فروش قرار می‌گیرد چرا که کیفیت این بازیکن به مرور زمان پایین می‌آید.

قنبر‌زاده درباره صحبت‌های منصوریان که صادقیان را بازیکن احساسی خوانده و گفته به زودی مشکل حل می‌شود بیان کرد: پیام در صحبت با من خیلی منطقی خواستار حل شدن مشکل مالی و در غیر این صورت جدایی از باشگاه شد. بنابراین هیچ‌گونه موضوع احساسی در این ماجرا حاکم نبوده و این بازیکن بدون نا‌راحتی خواهان جدایی است.

وی افزود: در حال حاضر هم هیچ اتفاقی رخ نداده و ما از لحاظ اخلاقی نمی‌خواهیم بازیکن را به زور در باشگاه نگه داریم. منصوریان به عنوان سر‌مربی تیم اختیار بازیکنش را دارد اما من به عنوان مدیر‌عامل باشگاه وقتی نمی‌توانم مطالبات مالی بازیکن را بر‌آورده کنم باید با توافق با وی شرایط جدایی را فراهم نمایم. به هر حال اگر پیام بتواند شرایط خود را مانند سایز بازیکنان با وضعیت مالی باشگاه وفق دهد همچنان به عنوان یک مهره مؤثر می‌تواند در نفت فعالیت کند. پیام مثل پسر من می‌ماند و من نمی‌توانم به زور وی را در باشگاه نگه دارم. جدایی این بازیکن به سود خودش است چرا که از لحاظ روحی شرایط ادامه همکاری با نفت را ندارد.

وی ادامه داد:‌ چند باشگاه خواهان جذب صادقیان هستند و قرار شد به صورت رسمی در‌خواست خود را مطرح نمایند تا شرایط انتقال قرضی یا دائمی وی فراهم شود.

مدیر‌عامل باشگاه نفت در پایان خاطر‌نشان کرد: قرار‌داد این بازیکن مانند سایر اعضای باشگاه محفوظ است و ما به مرور زمان طبق قرار‌داد مطالبات وی را پرداخت می‌کنیم. اگر منصوریان نیز‌خواهان حفظ صادقیان می‌باشد باید در صحبت با وی شرایط ادامه همکاری را فراهم نماید ولی به هر‌حال تصمیم آخر با خود صادقیان است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: قنبر زاده ، نفت ، صادقیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.