منصوریان:

تنها به آنالیز بازی‌های گذشته تراکتورسازی رجوع نکردیم/ در مورد مسائل مالی صحبت نکنیم

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: من قصد شرکت در این کنفرانس را نداشتم اما به خاطر خبرنگاران در این نشست حاضر شدم.

تنها به آنالیز بازی‌های گذشته تراکتورسازی رجوع نکردیم/ در مورد مسائل مالی صحبت نکنیم
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصوریان در ادامه عنوان کرد:من از شما خواهش می‌کنم در مسائل مالی صحبت نکنید و فقط به مسائل فنی بپردازید.

وی تصریح کرد: تیم‌مان شرایط سختی دارد ما فقط به آنالیز بازی‌های گذشته تراکتورسازی رجوع نکردیم. این تیم در مقابل استقلال احساسی بازی کرد بر این اساس بازی ترکتورسازی مقابل استقلال  تاکتیک مدنظر کادر فنی این تیم و همچنین بازیکنان جدید مورد ارزیابی قرار داده‌ایم هر دو تیم در جدول همسایه هم هستند همچنین تراکتوری‌ها از حمایت آذری زبان‌ها برخوردار هستند. بازیکنان ما مقابل هواداران تراکتور بازی می‌کنند.

سرمربی نفت تهران بیان کرد:  میزبان این بازی هستیم آن هم به علت داشتن ورزشگاه است  اما هیچ مزیتی نسبت به تراکتورسازی نداریم.

وی در صحبت‌های قنبرزاده که گفته اگر بازیکنی نمی‌تواند با نفت ادامه دهد تسویه حساب کند بیان کرد: توضیح کلی در مورد این مساله می‌دهم من مهره‌ای هستم که سمت راستم بازیکنان و در سمت چپم اعضای هیات مدیره قرار دارند. بیشترین فشار روحی و روانی بر روی من قرار دارد و مشکلات باشگاه و بازیکنان را اطلاع دارم در داخل رختکن 4،3 بازیکن گریه کردند و با یک فضای عاطفی مواجه شدم به هر حال باید تحمل کرد و وضعیت باشگاه طوری نیست که بتواند نیاز بازیکنان را یرطرف کند.

منصوریان تصریح کرد: شرایط سختی دارم  اما بازی فردا حساس است به بازیکنان گفتم که تمرینات امروز را جدی گرفته و با تمرکز به مصاف تراکتور بروند و حریف را شکست داده و با دست پر از زمین خارج شوم.

وی در مورد وضعیت حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه تختی گفت: من با این قضیه مخالف هستم به هر حال 10 درصد ورزشگاه به باشگاه تراکتورسازی تعلق دارد اما به راحتی هواداران این تیم می‌توانند وارد ورزشگاه بشوند و ما هیچ وقت میزبان نیستیم چرا که هواداران اندکی داریم فقط در مقابل راه‌آهن و سایپا تماشاگر داشتیم موقعی که اعلام شد 195 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند باعث تعجبم شد.

من به هوادارن تراکتورسازی احترام می‌گذارم  و اگر استادیوم را پرکنند ایرادی ندارد چرا که این موضوع به جذابیت بازی می‌افزاید.
وی در مورد احترام جدایی ایمان مبعلی از این تیم بیان کرد: مبعلی 4 بازی همراه ما بوده و 10 امتیاز گرفتیم شاید در سال‌های آینده بازیکنی همانند مبعلی در فوتبالمان به وجود نیاید.وی به بالانس تیم نفت کمک می‌کند.

منصوریان در ادامه عنوان کرد: بازی با تراکتور به اندازه بازی با استقلال اهواز حساس است به طور حتم جلسه امشب با بازیکنان  خواهم داشت تا روحیه آنها را بالا ببرم اگر بازیکنان به تعادل روحی لازم برسند آن وقت عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهم داشت مصدومان زیادی داریم و اگر آنها بتوانند خود را به دیدار سپاهان برسانند که برای تیم ما خوب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر از این دو بازی امتیازات لازم را کسب کنیم آن وقت در نیم فصل دوم به جمع مدعیان باز خواهیم گشت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار