سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده پیام صوتی «ابوبکر البغدادی»

البغدادی در پیام اخیر خود اسرائیل را تهدید کرده و به صهیونیست ها هشدار داده که "ما روز به روز به شما نزدیکتر می‌شویم."در هفت ماه گذشته این اولین پیامی است که از رهبر داعش منتشر می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛سخنان اخیر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش درباره حمله به اسراییل و آزادسازی قدس با هدف جذب نیروی های جدید صورت گرفته است.

 به گزارش النشره؛ این پیام البغدادی بعد از کاهش نیروهای داعش در پی بازگشت گروهی به وطنشان  و کشته شدن عده زیادی دیگردر میدان جنگ صورت گرفته است.

البغدادی در پیام اخیر خود اسرائیل را تهدید کرده و به صهیونیست ها هشدار داده که "ما روز به روز به شما نزدیکتر می‌شویم."در هفت ماه گذشته این اولین پیامی است که از رهبر داعش منتشر می‌شود.
 
در پیام منتسب به رهبر داعش او می‌گوید که هر چند این گروه بخش‌هایی از اراضی تحت کنترلش را از دست داده، هنوز وضع خوبی دارد.
منبع:جام نیوز
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ دی ۱۳۹۴
حرامزاده.
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ دی ۱۳۹۴
از خداوند می خواهیم وآرزومی کنیم ریشه هر دوتاشان، هم داعش وهم اسراییل را از روی زمین برکند.آمین یارب العالمین.
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۷ دی ۱۳۹۴
عده ای از خر هم بدتر هستند برادر عزیزم اگه خر نبودند این همه نیرو جمع نمیکردند
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۷ دی ۱۳۹۴
من نمیدونم چرا این سایت که دسش به تلویزیون هم میرسه کامنتای به این ماهی رو تو تلویزیون نشون نمیده . والله این کامنتا از خود خبر مهمترن
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۴
اینا واقعا فکر میکنن مردم جهان خر هستن یا هزار ساله پیشه که خبرا به هیچ جا نمیرسه . تابلو دیگه پیام هماهنگ شدس با دوهدف . یک که با این پیام اسراییل خودشو از داعش مبرا بدونه و دایه مظلومیت دست بگیره و حماسو فلسطین رو هم ترازه داعش به جهان معرفی کنه . دو دیگه تاریخ مصرف داعش داره تموم میشه و اینا دارن یکی یکی خودشونو میکشن عقب که این ننگ تاریخی رو پیشونیشون نمونه .
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۴
تا دیروز که نصف سوریه و عراق رو گرفته بودی و کبکت خروس میخوند همچین حرفایی نمیزدی تا دیدی همه دارن ولت میکنن فوری یه گریز زدی به اسرائیل . سوریه خیلی از اسرائیل دور بود که تو این 5 سال یه گلوله هم طرفش نزدی ؟ خر خودتی