سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

انهدام باند توزیع موادمخدر در قزوین

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 17 کیلوگرم موادمخدر تریاک از یک باند توزیع موادمخدر در قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوين؛سرهنگ ولی وندایی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی در خصوص فعالیت توزیع کننده موادمخدر در سطح استان قزوین، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی یک محموله موادمخدر تریاک توسط یک باند قاچاق موادمخدر شدند.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انتقال مقادیری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به قزوین، با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بوئین‌زهرا با اجرا طرح کنترل محور مواصلاتی و ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان بوئین‌زهرا به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند که پس از بررسی، سه نفر از اعضای باند توزیع موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وندایی اضافه کرد: پس از دستگیری سه قاچاقچی ماموران در فاصله زمانی کوتاه یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف و با توجه به استرس شدید و ناقض گویی راننده پس از بررسی مشخص شد وی با سه سرنشین دستگیر شده خودروی پراید در ارتباط بوده است و در پوشش خانواده قصد انتقال موادمخدر از بندرعباس به قزوین را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: راننده به همراه همسر، فرزند خردسالش و دیگر دستگیر شدگان به مقر انتظامی انتقال داده شدند که در بازدید از خودروی پژو پارس چهار بسته تریاک به میزان 17 کیلوگرم کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تلفن 128 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان در خصوص تهیه و توزیع و فروش موادمخدر توسط قاچاقچیان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پيام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.